reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Vrana

Jakub Vrana

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som milovník prírody, ktorý sa snaží žiť podľa seba, a nie podľa toho, čo mi diktuje spoločnosť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Je čas začať blogovať!?

Jakub Vrana

Je čas začať blogovať!?

Už veľmi dlhý čas sa pohrávam s myšlienkou založenia vlastneho blogu... Nikdy som však nevedel, o čom vlastne písať, veď moje názory aj tak zväčša nikoho nezaujímajú, nikdy som nič nepísal, ani sa nevenujem ničomu zvláštnemu... a aj teraz, keď píšem tieto riadky pri svetle soľnej lampy a popijam vychladeného Müllera-Thurgaua, pochybujem, či má toto moje blogovacie počínanie vôbec nejaký zmysel...

  • 18. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 57x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu